Регионална развојна агенција Бачка је 11. децембра 2019. године одржала затварајућу конференцију пројекта Регионални бренд Бачке – Бренд Бачке 4, који је подржан од стране Министарства трговине, туризма и телекомуникација Републике Србије.

Пројекат је реализован од маја до децембра 2019. године. Укупна вредност пројекта је 1.000.000,00 динара, уз суфинасирање Министарства у износу од 500.000,00 динара.

Основни циљ овог пројекта је промоција производа и услуга из руралних области Бачке, повећање видљивости и јачање капацитета малих произвођача и пружаоца услуга.

На затварајућој конференцији су представљене активности које су спроведене у оквиру четврте фазе пројекта, а које су обухватиле Конкурс за нове кориснике ознаке Бренда Бачке, представљање Бренда Бачке на манифестацији Новосадски ноћни базар, радни састанак и представљање пројекта Регионални бренд Бачке као пример добре праксе произвођачима са Косова и Метохије као и колегама из Развојне агенције КиМ и креирање промотивног видеа и каталога који су посвећени промоцији смештајних капацитета носиоца ознаке Бренд Бачке.

zatvarajuca1

Активности је презентовала Андреа Стијепић, координатор пројекта, док је директор РРА Бачка, Александар Софић истакао важност реализације оваквих пројеката који су директна подршка малим привредницима.

Такође, директор је најавио нови програм подршке који ће РРА Бачка спроводити следеће године уз подршку Града Новог Сада, а кроз који ће привердници са територије Града Новог Сада моћи да конкуришу за средства за набавку опреме и стандардизацију.

Након званичног дела конференције, заједно са присутнима који су носиоци ознаке Бренд Бачке, уследио је радни део састанка, где смо разменили идеје и планове за даљи развој Бренда Бачке.

zatvarajuca2
zatvarajuca3
zatvarajuca4

TOP